loading...
اس ام اس و آهنگ پیشواز
امیرحسین ایار بازدید : 1127 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

آهنگ پیشواز ایرانسل هی تو علی عبدالمالکی

http://dl.mihan-dl.ir/img/change/ordibehesht/322778_mihan-dl.ir.jpg

ارسال کد به: ۷۵۷۵

نام آهنگ : هی تو

اثری از : علی عبدالمالکی

قیمت : ۲۵۰۰ ریال

اعتبار : ۳۰ روز

رده : موسیقی

زندگیمی تو، همه چیمی تو / تنها نذاری عشق قدیمیتو
من با تو بودم تو شادی و غم / عاشقت شدم آروم و نم نم
آروم و نم نم / هی تو عشق منی
هی تو عمر منی / نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون / تو شدی واسه من آروم جون
هی تو عشق منی / هی تو عمر منی
نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون / اگه بری میمیرم پیشم بمون
تو شدی واسه من آروم جون
آآآ
زندگیمی تو، همه چیمی تو / تنها نذاری عشق قدیمیتو
من با تو بودم تو شادی و غم / عاشقت شدم آروم و نم نم
آروم و نم نم / هی تو عشق منی
هی تو عمر منی / نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون / تو شدی واسه من آروم جون
هی تو عشق منی / هی تو عمر منی
نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون / اگه بری میمیرم پیشم بمون
تو شدی واسه من آروم جون / هی تو

.

..

...


کد:٣٣١٤٢٩١


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 5,184
  • تبلیغات متنی